Powered by
be De Brabantse Pijl - La Flèche Brabançonne WE
WorldTeam Women 18 apr '25
1/1 Lennik › Overijse 125km
fr Classic Grand Besançon Doubs
Development Team 18 apr '25
1/1 Besançon › Montfaucon 168km
be De Brabantse Pijl - La Flèche Brabançonne ME
WorldTeam Men 18 apr '25
1/1 Beersel › Overijse 162km
fr Tour du Jura Cycliste
WorldTeam Men 19 apr '25
1/1 Fraisans › Mont Poupet (Salin-les-Bains) 176km
nl Amstel Gold Race
WorldTeam Men 20 apr '25
1/1 Maastricht › Berg en Terblijt 255km
fr Tour du Doubs
WorldTeam Men 20 apr '25
1/1 Pontarlier › Morteau 196km
nl Amstel Gold Race Ladies Edition
WorldTeam Women 20 apr '25
1/1 Maastricht › Berg en Terblijt 157km
it Giro del Belvedere
Development Team 21 apr '25
1/1 Cordignano › Cordignano 168km
Team Jumbo-Visma en La Machine trappen partnership af met exclusief casual Giro-shirt

Team Jumbo-Visma en La Machine trappen partnership af met exclusief casual Giro-shirt

Team Jumbo-Visma heeft in La Machine een nieuwe casual kledingpartner gevonden. De sportploeg en het Nederlandse wielerlifestylemerk starten hun partnership met de lancering van een exclusief casual shirt dat is ontworpen ter ere van de Giro-winst van Primož Roglič. La Machine heeft zich tot 2025 aan de wielerploeg verbonden.

Afgelopen zondag won de Sloveense Roglič de Ronde van Italië. Het is voor het eerst sinds het bestaan van Team Jumbo-Visma dat de ploeg het algemeen klassement van deze wedstrijd wint. Zo’n bijzondere prestatie vraagt om een bijzonder aandenken. Samen met La Machine ontwikkelde Team Jumbo-Visma daarom een exclusief roze Giro-shirt, speciaal voor alle atleten, stafleden én fans. Het shirt is vanaf vandaag te bestellen als pre-order in de webshop.


Ook alle andere casual teamkleding voor de wielerploegen wordt vanaf heden geleverd door La Machine. Vanaf 1 juli aanstaande – als de Tour de France van start gaat – beschikken alle renners en stafleden over een set met casual kleding van het merk. De lijn is speciaal voor Team Jumbo-Visma ontwikkeld.
 Elk kledingstuk is voorzien van een driekleurige baan: roze, geel en rood; een verwijzing naar de kleuren van de leiderstruien in de grote rondes.

"La Machine past goed bij onze filosofie en bij de uitstraling van de ploeg"

Commercieel manager Sander Kruis

“La Machine is een Nederlands bedrijf voor en door wielerliefhebbers. Ze hebben veel tijd en energie gestoken in het ontwikkelen van de best mogelijk casuals voor de veeleisende prof”, aldus Sander Kruis, commercieel manager bij Team Jumbo-Visma. “Hun kleding is tijdloos, stijlvol en comfortabel en voldoet aan de hoogste (kwaliteits)eisen. Dat past goed bij onze filosofie en bij de uitstraling van onze ploeg.”


La Machine maakt dankzij dit partnership een debuut in de WorldTour. “Hiermee komt een jongensdroom komt uit”, stelt Rens Robroek, co-founder van La Machine. “Door de allersterkste wielerploeg ter wereld te kleden hebben we een unieke kans om de allerbeste renners ter wereld te vertegenwoordigen en daarmee onze zichtbaarheid te vergroten. Hiermee krijgt La Machine de mogelijkheid om op het allerhoogste podium te acteren.”

 / 

Gerelateerde updates