Fan Peloton: Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de antwoorden op veelgestelde vragen.

Hoe kan ik lid worden?

Heb je al een account bij Team Visma | Lease a Bike? Dan ben je al gratis lid van het Fan Peloton. Wanneer je ingelogd bent kun je jouw account upgraden naar het Fan Peloton pro- of premium-lidmaatschap.

Heb je nog geen account? Meld je dan hier gratis aan en ontvang meteen 5 euro korting voor je eerste aankoop boven de 70 euro in onze webshop!

Ik heb een gratis account, hoe maak ik gebruik van de 10% korting?

Zorg ervoor dat je ingelogd bent. Vervolgens kun je bij je profiel onder 'jouw voordelen' de kortingscode claimen, die éénmalig te gebruiken is in onze shop.

Welke lidmaatschappen zijn er?

We bieden de volgende lidmaatschappen aan:
  • Gratis lidmaatschap
  • Premium voor Fans
  • Pro voor Renners

Bekijk op deze pagina alle voordelen van een lidmaatschap.

Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Klik hier om je gegevens te wijzigen.

Ik ontvang geen nieuwsbrief, wat kan ik doen?

Dat is jammer! Kijk eerst even in je spambox of je daar een e-mail van ons kunt vinden. Aanmelden voor de nieuwsbrief kan links onderin op deze pagina.

Waar vind ik mijn lidmaatschapscontract?

Klik hier om naar je contract te gaan.

Waar vind ik mijn lidnummer?

Je vindt bovenaan in je profiel het lidnummer.

Ik heb een premium-lidmaatschap, kan ik ook naar een pro-lidmaatschap upgraden?

Ja, dit is mogelijk. Wijzig je lidmaatschap hier.

Ik heb een pro-lidmaatschap, kan ik dit ook omzetten naar een premium-lidmaatschap?

Je kunt jouw pro-lidmaatschap na een jaar omzetten naar een premium-lidmaatschap. Wijzig je lidmaatschap hier.

Hoe maak ik gebruik van mijn kortingscode?

Nadat je via de shop jouw favoriete items in het winkelmandje hebt geplaatst, kun je in het winkelmandje jouw kortingscode toevoegen. Klik op 'bijwerken' om de code in de winkelmand te activeren.

Mijn kortingscode werkt niet, wat kan ik doen?

Stuur een e-mail naar fanpeloton@teamvismaleaseabike.nl zodat we kunnen controleren wat er fout gaat.

Hoe kan ik meedoen aan de maandelijkse loterij?

Je kunt iedere maand meedoen met de loterij. Op deze pagina kun je meedoen.

Hoe krijg ik toegang tot het WhatsApp-community

Het WhatsApp-community is exclusief voor Fan Peloton-leden. Via jouw profiel vind je de link naar het kanaal.

Wat zit er in het welkomstpakket? (Premium voor Fans & Pro voor Renners)

In het welkomstpakket vind je een T-shirt (premium) of wielershirt (pro), en samples van onze partners.

Wanneer ontvang ik mijn welkomstpakket?

Het kan enkele weken duren voordat we je pakket hebben verstuurd. Ieder betalend lid uit Nederland en België krijgt automatisch een order in ons systeem, waardoor we je pakket in elk geval niet kunnen missen. Je ontvangt een e-mail van ons op het moment dat het pakket versturen.

Let op: het shirt + samples ontvang je alleen als je in Nederland of in België woonachtig bent.

Ik heb geen welkomstpakket ontvangen, wat kan ik doen? (Premium voor Fans & Pro voor Renners)

Stuur een e-mail naar fanpeloton@teamvismaleaseabike.nl zodat we kunnen controleren waar je welkomstpakket is.

Hoe sluit ik de fietsverzekering af? (Belgische Pro voor Renners)

Nederland
In Nederland is er geen fietsverzekering inbegrepen bij het Fan Peloton.

België
Je bent automatisch via Ethias verzekerd voor materiële schade aan je fiets of ander zacht vervoermiddel. Klik hier voor meer informatie.

Ik heb een vraag over de fietsverzekering (Pro voor Renners)

België
Klik hier om contact op te nemen met Ethias.

Hoe zeg ik mijn lidmaatschap op?

Na 1 jaar is het mogelijk om je betaald Fan Peloton-lidmaatschap aan te passen of op te zeggen. Dat kun je gemakkelijk doen via je eigen profiel. Klik hier om je abonnement aan te passen.

Wat zijn de algemene voorwaarden van het lidmaatschap?

Je vind hier de algemene voorwaarden.