Powered by
es Vuelta España Femenina by Carrefour.es
WorldTeam Women 04 mei '25 - 10 mei '25
1/7 Barcelona › Barcelona 8km
2/7 Molins de Rei › Sant Boi de Llobregat 99km
3/7 Barbastro › Huesca 132km
it Giro d'Italia
WorldTeam Men 09 mei '25 - 01 jun '25
1/21 Durrës › Tirana 160km
2/21 Tirana › Tirana 13km
3/21 Vlorë › Vlorë 160km
be Gent-Wevelgem / Kattekoers-Ieper
Development Team 11 mei '25
1/1 Ieper › Ieper 188km
be Trofee Maarten Wynants
WorldTeam Women 11 mei '25
1/1 Helchteren › Helchteren 116km
fr Classique Dunkerque / Grand prix des Hauts de France
WorldTeam Men 13 mei '25
1/1 Dunkerque › Lens 193km
fr 4 Jours de Dunkerque / Grand Prix des Hauts de France
WorldTeam Men 14 mei '25 - 18 mei '25
1/5 Sainte-Catherine › Amiens 177km
2/5 Avesnes-sur-Helpe › Crépy-en-Valois 178km
3/5 Valenciennes › Famars 154km
nl Simac Omloop der Kempen Ladies
WorldTeam Women 17 mei '25
1/1
de Rund um Köln
Development Team 18 mei '25
1/1 Cologne › Cologne 181km
Team LottoNL-Jumbo en FuturumShop starten samenwerking

Team LottoNL-Jumbo en FuturumShop starten samenwerking

Team LottoNL-Jumbo en FuturumShop zijn vandaag een samenwerking gestart voor de verkoop van de officiële merchandise. De nieuwe fanshop is nu in de lucht. Vanaf nu kan het nieuwe shirt al besteld worden bij de grootste online shop voor wielrenners.
 
Relevante partnerships
Algemeen Directeur Richard Plugge is blij met de gestarte samenwerking tussen het team en FuturumShop. "Wij zoeken voortdurend naar relevante partnerships die ons versterken. Met FuturumShop hebben wij een partij die specialist is op het gebied van online verkopen. Met de volledige support wordt de service voor onze fans gewaarborgd. Van een telefonische klantenservice en snelle leveringen tot gratis verzending en retour."
 
Harmen van der Meulen
"Wij zien enorm uit naar de lancering van de Team LottoNL-Jumbo fanshop. Als grootste online winkel voor wielrenners zoeken wij samenwerkingen met A-merken. Team LottoNL-Jumbo is hier een goed voorbeeld van. Samen willen wij het profwielrennen nog dichter bij de fans en onze klanten brengen”, vertelt CEO Harmen van der Meulen.

Gerelateerde updates