Content productie voor start seizoen
De afgelopen periode zijn er veel verzoeken van partners bij ons binnengekomen om ter ondersteuning van diverse campagnes nog content te maken met de renners van onze wielerploeg. Zoals aangegeven dienen wij gezien de situatie en de (voorzorgs)maatregelen rondom het Coronavirus nog steeds het aantal contacten met onze renners te vermijden. Bijzondere tijden vragen om een bijzondere aanpak, wij hopen daarbij op jullie begrip.
Aanpak content momenten
- De komende weken staan er nog drie laatste content momenten gepland met Tom Dumoulin, Wout van Aert en Dylan Groenewegen
- Bij de content momenten is het alleen mogelijk om gebruik te maken van de fotograaf (Bram Berkien) en het videoteam (Southfields) van Team Jumbo-Visma. Eigen productieteams kunnen dus niet worden ingezet en aanwezigheid van begeleiding vanuit de partner is ook niet mogelijk.
- Op dit moment gaan we uit van een maximale tijd per partner van 30 minuten voor de content creatie per renner. Dit kan evt. nog verruimd worden n.a.v. het aantal verzoeken.
- Naar aanleiding van alle binnengekomen verzoeken gaan we kijken aan welke verzoeken we kunnen voldoen. Prioritering van de verzoeken doen we a.d.h.v. de waarde de categorie van het partnership (hoofdsponsors, co-sponsors, sub-sponsors, official partners, suppliers) en de mate van complexiteit van het verzoek.
- Voordat we overgaan tot productie is er nog de mogelijkheid om contact te hebben met de fotograaf en/of het videoteam. Dit om de briefing verder te verduidelijken.
- Wij zullen na het content moment de ruwe beelden aanleveren n.a.v. de aanvraag. Het is aan de partner zelf om er een ‘eindproduct’ van te maken (eventueel met hulp van onze fotograaf of ons videoteam).
- Tijdens de drie momenten wordt ervoor gezorgd dat er naast de genoemde kopmannen, ook andere renners aanwezig zijn om ook video/fotografie in 'groep' mogelijk te maken.