be Renewi Tour
WorldTeam Men 20 aug '25 - 24 aug '25
1/5 Terneuzen › Breskens (Sluis) 182km
2/5 Blankenberge › Ardooie 172km
3/5 Aalter › Geraardsbergen 181km
de Lidl Deutschland Tour
WorldTeam Men 20 aug '25 - 24 aug '25
1/5 Essen › Essen 3km
2/5 Essen › Herford 202km
3/5 Herford › Arnsberg 190km
es La Vuelta Ciclista a España
WorldTeam Men 23 aug '25 - 14 sep '25
1/21 Torino - Reggia di Venaria › Novara 200km
2/21 Alba › Puerto Limone 157km
3/21 San Maurizio Canavese › Ceres 139km
be Muur Classic Geraardsbergen
Development Team 27 aug '25
1/1 Geraardsbergen › Geraardsbergen 177km
fr Kreiz Breizh Elites Féminin
WorldTeam Women 28 aug '25
1/1 Pontrieux › Callac 137km
fr Classic Lorient Agglomération - CERATIZIT
WorldTeam Women 30 aug '25
1/1
fr Bretagne Classic - Ouest-France
WorldTeam Men 31 aug '25
1/1 Plouay › Plouay 262km
gb Lloyds Bank Tour of Britain Men
WorldTeam Men 02 sep '25 - 07 sep '25
1/6 Woodbridge › Southwold 161km
2/6 Stowmarket › Stowmarket 169km
3/6 Milton Keynes › Ampthill 122km
Team Jumbo-Visma opent virtuele deuren van eigen digitale theater voor Tour de France-documentaire

Team Jumbo-Visma opent virtuele deuren van eigen digitale theater voor Tour de France-documentaire

Als eerste sportploeg ter wereld opent Team Jumbo-Visma haar eigen digitale theater. Een 3D-omgeving waar fans content kunnen ervaren zoals ze dat gewend zijn in een bioscoop. En wat is een betere manier om dit innovatieve concept te lanceren dan met de Tour de France-documentaire 'Plan B, the fall & rise'?

Het verhaal over hoe een dramatische eerste week uitmondde in de beste Tour de France-prestatie van het team ooit met een tweede plaats in het algemeen klassement en vier ritzeges.

In het Team Jumbo-Visma Theater wordt de bioscoopervaring zo goed mogelijk nagebootst. Dit betekent bijvoorbeeld dat wielerfans een kaartje moeten kopen voor vaste tijden en dat de lichtinstelling tijdens de documentaire anders is dan tijdens de inloop. Ook hebben bezoekers de mogelijkheid om de documentaire full-screen te bekijken voor de meest optimale beleving.

Met het Team Jumbo-Visma Theater kijkt het team verder dan alleen deze Tour de France-documentaire. De ambitie is dat de digitale omgeving in de toekomst ook gebruikt kan worden voor viewing party’s, (team)presentaties, seminars en andere digitale ervaringen. Om de meest unieke ervaring voor wielerfans te creëren, zal gekeken worden naar verdere uitbreiding van (interactieve) functionaliteiten.

Richard Plugge, algemeen directeur van Team Jumbo-Visma, is blij met de lancering van het nieuwe concept: "Dit is een volgende stap om onze fans dichterbij het team te brengen. Het Team Jumbo-Visma Theater geeft ons veel mogelijkheden om op een unieke manier content te delen met onze fans. Onze documentaire Plan B is een mooie eerste stap om het theater te lanceren. Na het succes van vorig jaar met de campagne Continue the Ride en dit jaar Ride With Us, is dit een mooie nieuwe manier om in contact te komen met onze verder groeiende fanbase."

Fans kunnen hun kaarten voor de Tour de France documentaire reserveren in het Team Jumbo-Visma Theater op https://planb.teamjumbovisma.com. De voorstellingen lopen van 6 augustus tot en met 22 augustus.

De digitale ervaring is ontwikkeld door onze creatieve en digitale partner TDE.

Gerelateerde updates