fr Tour de France
WorldTeam Men 05 jul '25 - 27 jul '25
6/21 Bayeux › Vire Normandie 201km
7/21 Saint-Malo › Mûr-de-Bretagne (Guerlédan) 197km
8/21 Saint-Méen-le-Grand › Laval (Espace Mayenne) 171km
it Giro d'Italia Women
WorldTeam Women 06 jul '25 - 13 jul '25
5/8 Mirano › Monselice 120km
6/8 Bellaria-Igea Marina › Terre Roveresche (Orciano di Pesaro) 145km
7/8 Fermignano › Monte Nerone 150km
be Baloise Ladies Tour
WorldTeam Women 16 jul '25 - 20 jul '25
1/6 Yerseke › Yerseke 3km
2/6 Jabbeke › Knokke-Heist 127km
3/6 Olsene › Olsene 127km
fr Tour de France Femmes avec Zwift
WorldTeam Women 26 jul '25 - 03 aug '25
1/9 Vannes › Plumelec 79km
2/9 Brest › Quimper 110km
3/9 La Gacilly › Angers 162km
fr Tour Alsace
Development Team 30 jul '25 - 03 aug '25
1/5 Sausheim › Sausheim 4km
2/5 Europa Park › Selestat
3/5 Vesoul › La Planche des Belles Filles
es Donostia San Sebastian Klasikoa
WorldTeam Men 02 aug '25
1/1 San Sebastián › San Sebastián 211km
fr Kreiz Breizh Elites
Development Team 02 aug '25 - 04 aug '25
1/3 Calanhel › Gourin 192km
2/3 Domaine de Trévarez › Carhaix 161km
3/3 Grâces › Rostrenen 181km
pl Tour de Pologne
WorldTeam Men 04 aug '25 - 10 aug '25
1/7 Wrocław › Legnica
2/7 Hotel Gołębiewski Karpacz › Karpacz
3/7 Wałbrzych › Wałbrzych
Team Jumbo-Visma opent virtuele deuren van eigen digitale theater voor Tour de France-documentaire

Team Jumbo-Visma opent virtuele deuren van eigen digitale theater voor Tour de France-documentaire

Als eerste sportploeg ter wereld opent Team Jumbo-Visma haar eigen digitale theater. Een 3D-omgeving waar fans content kunnen ervaren zoals ze dat gewend zijn in een bioscoop. En wat is een betere manier om dit innovatieve concept te lanceren dan met de Tour de France-documentaire 'Plan B, the fall & rise'?

Het verhaal over hoe een dramatische eerste week uitmondde in de beste Tour de France-prestatie van het team ooit met een tweede plaats in het algemeen klassement en vier ritzeges.

In het Team Jumbo-Visma Theater wordt de bioscoopervaring zo goed mogelijk nagebootst. Dit betekent bijvoorbeeld dat wielerfans een kaartje moeten kopen voor vaste tijden en dat de lichtinstelling tijdens de documentaire anders is dan tijdens de inloop. Ook hebben bezoekers de mogelijkheid om de documentaire full-screen te bekijken voor de meest optimale beleving.

Met het Team Jumbo-Visma Theater kijkt het team verder dan alleen deze Tour de France-documentaire. De ambitie is dat de digitale omgeving in de toekomst ook gebruikt kan worden voor viewing party’s, (team)presentaties, seminars en andere digitale ervaringen. Om de meest unieke ervaring voor wielerfans te creëren, zal gekeken worden naar verdere uitbreiding van (interactieve) functionaliteiten.

Richard Plugge, algemeen directeur van Team Jumbo-Visma, is blij met de lancering van het nieuwe concept: "Dit is een volgende stap om onze fans dichterbij het team te brengen. Het Team Jumbo-Visma Theater geeft ons veel mogelijkheden om op een unieke manier content te delen met onze fans. Onze documentaire Plan B is een mooie eerste stap om het theater te lanceren. Na het succes van vorig jaar met de campagne Continue the Ride en dit jaar Ride With Us, is dit een mooie nieuwe manier om in contact te komen met onze verder groeiende fanbase."

Fans kunnen hun kaarten voor de Tour de France documentaire reserveren in het Team Jumbo-Visma Theater op https://planb.teamjumbovisma.com. De voorstellingen lopen van 6 augustus tot en met 22 augustus.

De digitale ervaring is ontwikkeld door onze creatieve en digitale partner TDE.

Gerelateerde updates