Veelgestelde vragen - Tourshirt
Vind hieronder de antwoorden op de meestgestelde vragen over ons Tourshirt.
Kan ik een seintje krijgen wanneer het niet-gepersonaliseerde Tourshirt op voorraad gaat komen?
Dat is mogelijk, geef je hieronder op om een notificatie te ontvangen
Tot wanneer kon ik het gepersonaliseerde shirt kopen?
Dit was mogelijk t/m 30 april 2025 of zolang de voorraad strekt. Daarna is er geen mogelijkheid meer om een shirt met jouw naam erop te kopen. Vanaf de Tourstart kun je weer een Tourshirt kopen, maar deze bevat geen namen op het shirt.
Wanneer ontvang ik het shirt?
Het shirt wordt als pre-order verkocht. We zullen het Tourshirt begin juli naar je versturen.
Ik zie dat er een typfout staat in de naam die op het shirt komt te staan. Kan ik dit aanpassen?
Helaas, dit is niet meer mogelijk.
Ik heb de verkeerde maat van het wielershirt doorgegeven. Kan ik dit aanpassen?
Helaas, dit is niet meer mogelijk.
Ik heb het verkeerde adres doorgegeven. Kan ik dit aanpassen?
Wij kunnen het aanpassen in ons systeem. Stuur een mail naar shop@teamvismaleaseabike.com.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Hoe kan ik deze wel krijgen?
Stuur een mail naar shop@teamvismaleaseabike.com. Dan sturen wij een bevestiging.
Welke leestekens worden ondersteund?
Tekens uit het Europese alfabet. Emoticons en andere geschriften worden niet ondersteund.
Ik wil een naam van een vriend/vriendin/familielid toevoegen
Dat is zeker mogelijk. Je kunt de gewenste naam invullen bij 'naam op shirt' op de productpagina. Houd er rekening mee dat de naam voldoet aan onze algemene voorwaarden.
De opgegeven naam t.b.v. plaatsing op het shirt mag geen aanstootgevende of anderszins gevoelige betekenis of verwijzing hebben. Ook namen van bekende persoonlijkheden, sporters of wielrenners zijn uitgesloten. Daarnaast is het enkel toegestaan persoonsnamen te gebruiken en zijn bijvoorbeeld bedrijfsnamen uitgesloten van deelname. Team Visma | Lease a Bike kan te allen tijde zonder opgaaf van reden een bepaalde naam weigeren of wijzigen.
Mag ik de naam van een renner of renster toevoegen?
De opgegeven naam t.b.v. plaatsing op het shirt mag geen aanstootgevende of anderszins gevoelige betekenis of verwijzing hebben. Ook namen van bekende persoonlijkheden, sporters of wielrenners zijn uitgesloten. Daarnaast is het enkel toegestaan persoonsnamen te gebruiken en zijn bijvoorbeeld bedrijfsnamen uitgesloten van deelname. Team Visma | Lease a Bike kan te allen tijde zonder opgaaf van reden een bepaalde naam weigeren of wijzigen.
Kan ik op het shirt van Jonas, Wout of een andere specifieke renner terechtkomen?
Je naam komt op het shirt van één van onze renners. Het niet mogelijk om aan te geven bij welke renner je op het shirt zal staan. Zie ook onze voorwaarden.
Is retourneren of ruilen voor een andere maat mogelijk?
Omdat het shirt gepersonaliseerd is, is dit helaas niet mogelijk. Zie ook onze voorwaarden.
Kan ik mijn order nog annuleren?
Omdat het shirt gepersonaliseerd is, is dit helaas niet mogelijk. Zie ook onze voorwaarden.
Ik heb andere artikelen besteld bij het shirt, kan ik deze artikelen al ontvangen?
Alle artikelen worden in één zending naar je verzonden. Wanneer je shirt op voorraad is, wordt je bestelling verzonden inclusief alle andere bestelde artikelen.
Ik heb een Fan Peloton-pro lidmaatschap afgesloten. Hoe krijg ik een gratis Tourshirt?
Bij het afsluiten van een lidmaatschap ontvang je een bevestigingsmail. Hierin delen we een unieke code waarmee je jouw wielershirt gratis kunt bestellen op onze website.