be Grand Prix de Wallonie Dames
WorldTeam Women 17 sep '25
1/1 Soiron › Namur 128km
sk Okolo Slovenska / Tour de Slovaquie
WorldTeam Men 17 sep '25 - 21 sep '25
1/5 Bardejov › Bardejov 141km
2/5 Svidník › Košice 169km
3/5 Kežmarok › Banská Bystrica 191km
be Kampioenschap van Vlaanderen
WorldTeam Men 19 sep '25
1/1 Koolskamp › Koolskamp 180km
ca Chrono Féminin de Gatineau
WorldTeam Women 19 sep '25
1/1 Gatineau › Gatineau 22km
ca Tour de Gatineau
WorldTeam Women 20 sep '25
1/1 Gatineau › Gatineau 122km
be SUPER 8 Classic
WorldTeam Men 20 sep '25
1/1 Brakel › Haacht 200km
rw World Championships ME - ITT
WorldTeam Women 21 sep '25
1/1 Kigali › Kigali 40km
rw World Championships WE - ITT
WorldTeam Women 21 sep '25
1/1 Kigali › Kigali 31km

Veelgestelde vragen - webshop

Vind hieronder de antwoorden op de meestgestelde vragen over de shop.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wanneer jouw bestelde item op voorraad is, dan kun je uitgaan van de levertijden op deze pagina.

Heb je een item in een pre-order besteld? Dan wordt je complete bestelling verzonden op het moment dat jouw bestelde item op voorraad komt. De verwachte leverdatum vind je terug op de productpagina, bevestigingsmail en in jouw profiel.

Ik wil graag een item retourneren, hoe doe ik dat?

Op de pakbon bij je bestelling vind je ons retouradres. Bekijk op deze pagina hoe je jouw bestelling kunt retourneren.

Ik wil graag een artikel omruilen voor een andere maat, hoe doe ik dat?

Helaas is het niet mogelijk om je producten direct te ruilen voor bijvoorbeeld een andere maat. Je dient het product dat je toch niet wilt terug te sturen naar Hexspoor en het juiste product of maat opnieuw te bestellen via deze website. Je krijgt het aankoopbedrag van je eerst bestelde product uiteraard van ons terug.

Kan ik een fiets kopen van Team Visma | Lease a Bike?

Onze fietsen worden geveild via onze partner MatchWornShirt, bekijk hier de actuele veiling. Daarnaast bestaat de mogelijkheid dat oude fietsen worden verkocht tijdens onze verkoopdagen. Houd voor meer informatie hierover onze website, e-mails en social media kanalen goed in de gaten. Voor verdere vragen, kun je ons mailen op verkoop@teamvismaleaseabike.com.

Ik heb meerdere orders geplaatst. Kan dit worden samengevoegd zodat ik maar één keer verzendkosten hoef te betalen?

Helaas, omdat jouw bestelling meteen wordt verwerkt kunnen we helaas geen aanpassing meer doen na jouw bestelling.

Mijn betaling wil niet lukken

Bekijk op deze pagina wat onze betaalmogelijkheden zijn en waarom jouw betaling mogelijk mislukt.

Ik heb een vraag over mijn cadeaukaart

Heb je jouw bestelde cadeaukaart niet ontvangen per e-mail, WhatsApp of als fysieke kaart? Mail dan naar info@givacard.nl

Ben je benieuwd naar het saldo op jouw kaart? Gebruik dan onze saldochecker.

Andere vragen? Mail ons op shop@teamvismaleaseabike.com

Ik heb een andere vraag over mijn bestelling

We helpen je graag! E-mail ons op shop@teamvismaleaseabike.com zodat we je verder kunnen helpen.