fr Tour de France
WorldTeam Men 05 jul '25 - 27 jul '25
3/21 Valenciennes › Dunkerque 178km
4/21 Amiens Métropole › Rouen 174km
5/21 Caen › Caen 33km
it Giro d'Italia Women
WorldTeam Women 06 jul '25 - 13 jul '25
2/8 Clusone › Aprica 92km
3/8 Vezza d'Oglio › Trento 122km
4/8 Castello Tesino › Pianezze (Valdobbiadene) 142km
be Baloise Ladies Tour
WorldTeam Women 16 jul '25 - 20 jul '25
1/5 Yerseke › Yerseke
2/5 Etappe 2
3/5 Etappe 3
fr Tour de France Femmes avec Zwift
WorldTeam Women 26 jul '25 - 03 aug '25
1/9 Vannes › Plumelec 79km
2/9 Brest › Quimper 110km
3/9 La Gacilly › Angers 162km
fr Tour Alsace
Development Team 30 jul '25 - 03 aug '25
1/5 Sausheim › Sausheim 4km
2/5 Europa Park › Selestat
3/5 Vesoul › La Planche des Belles Filles
es Donostia San Sebastian Klasikoa
WorldTeam Men 02 aug '25
1/1
fr Kreiz Breizh Elites
Development Team 02 aug '25 - 04 aug '25
1/3 Calanhel › Gourin 192km
2/3 Domaine de Trévarez › Carhaix 161km
3/3 Grâces › Rostrenen 181km
pl Tour de Pologne
WorldTeam Men 04 aug '25 - 10 aug '25
1/7 Wrocław › Legnica
2/7 Hotel Gołębiewski Karpacz › Karpacz
3/7 Wałbrzych › Wałbrzych
Team Visma | Lease a Bike presenteert het nieuwe tenue ‘The Wingbeat’ voorafgaand aan de Ronde van Vlaanderen

Team Visma | Lease a Bike presenteert het nieuwe tenue ‘The Wingbeat’ voorafgaand aan de Ronde van Vlaanderen

Team Visma | Lease a Bike heeft voorafgaand aan de Ronde van Vlaanderen het nieuwe tenue onthuld: The Wingbeat. De complete mannen- en vrouwenploeg, met natuurlijk Wout van Aert, Matteo Jorgenson, Marianne Vos en Pauline Ferrand-Prévot, dragen dit speciale tenue tijdens deze monumentale wedstrijd.

Het tenue markeert een nieuw hoofdstuk in de campagne van het team voor 2025: The Power of the Beehive. The Wingbeat symboliseert de eerste bewegingen in de lente van een zwerm bijen. Het verwijst naar de manier waarop het team functioneert en zich heeft voorbereid op de eerste grote doelen van het jaar. Elke renner en elk staflid kent zijn rol, elke beweging is doordacht en elke actie draagt bij aan onze gezamenlijke doelen.

Jasper Saeijs, Chief Business Officer: “De afgelopen jaren is het voor wielerfans een vertrouwd moment geworden: tijdens de Tour de France verschijnen we in een vernieuwd design. In 2025 bouwen we voort op die traditie met meerdere releases door het seizoen heen, elk met een eigen verhaal, maar steeds herkenbaar als óns team. We blijven trouw aan onze sterke visuele identiteit, de kenmerkende kleuren en met een knipoog naar onze bijnaam in het peloton. De Ronde van Vlaanderen is het ideale moment om de eerste speciale kit te introduceren. Onder het overkoepelende thema The Power of the Beehive staat The Wingbeat symbool voor onze collectieve toewijding en inzet waarmee we ons secuur hebben voorbereid op onze doelen voor dit jaar.”

Het nieuwe tenue heeft frisse visuele elementen, terwijl het trouw blijft aan de identiteit van het team. Het tenue is in beperkte oplage verkrijgbaar voor fans via de webshop van het team. 

 / 

Gerelateerde updates