Powered by
it Giro d'Italia
WorldTeam Men 09 mei '25 - 01 jun '25
12/21 Viareggio › Castelnovo ne’ Monti 186km
13/21 Modena › Viadana (Oglio-Po) 172km
14/21 Rovigo › Vicenza 180km
fr Alpes Isère Tour
Development Team 28 mei '25 - 01 jun '25
1/5 Charvieu-Chavagnieux › Charvieu-Chavagnieux 135km
2/5 Dolomieu › Satolas-et-Bonce 153km
3/5 Colombier-Saugnieu › Jons 159km
no Tour of Norway
WorldTeam Men 29 mei '25 - 01 jun '25
1/4 Sola › Sola 179km
2/4 Egersund › Oltedal 208km
3/4 Jørpeland › Heia 140km
no Tour of Norway Women
WorldTeam Women 31 mei '25 - 01 jun '25
1/2 Etappe 1
2/2 Etappe 2
si Tour of Slovenia
WorldTeam Men 04 jun '25 - 08 jun '25
1/5 Piran › Škofljica 168km
2/5 Velenje › Rogaška Slatina 157km
3/5 Majšperk › Ormož 173km
gb Tour of Britain Women
WorldTeam Women 05 jun '25 - 08 jun '25
1/4 Dalby Forest › Redcar
2/4 Hartlepool › Saltburn-by-the-Sea
3/4 Kelso › Kelso
es Volta Ciclista a Catalunya Femenina
WorldTeam Women 06 jun '25 - 08 jun '25
1/3 El Perelló › Reus 114km
2/3 Bagà › Coll de Pal 72km
3/3 Castelldefels › Barcelona 117km
fr Critérium du Dauphiné
WorldTeam Men 08 jun '25 - 15 jun '25
1/8 Domérat › Montluçon 189km
2/8 Prémilhat › Issoire 204km
3/8 Brioude › Charantonnay 202km
Team Visma | Lease a Bike presenteert het nieuwe tenue ‘The Wingbeat’ voorafgaand aan de Ronde van Vlaanderen

Team Visma | Lease a Bike presenteert het nieuwe tenue ‘The Wingbeat’ voorafgaand aan de Ronde van Vlaanderen

Team Visma | Lease a Bike heeft voorafgaand aan de Ronde van Vlaanderen het nieuwe tenue onthuld: The Wingbeat. De complete mannen- en vrouwenploeg, met natuurlijk Wout van Aert, Matteo Jorgenson, Marianne Vos en Pauline Ferrand-Prévot, dragen dit speciale tenue tijdens deze monumentale wedstrijd.

Het tenue markeert een nieuw hoofdstuk in de campagne van het team voor 2025: The Power of the Beehive. The Wingbeat symboliseert de eerste bewegingen in de lente van een zwerm bijen. Het verwijst naar de manier waarop het team functioneert en zich heeft voorbereid op de eerste grote doelen van het jaar. Elke renner en elk staflid kent zijn rol, elke beweging is doordacht en elke actie draagt bij aan onze gezamenlijke doelen.

Jasper Saeijs, Chief Business Officer: “De afgelopen jaren is het voor wielerfans een vertrouwd moment geworden: tijdens de Tour de France verschijnen we in een vernieuwd design. In 2025 bouwen we voort op die traditie met meerdere releases door het seizoen heen, elk met een eigen verhaal, maar steeds herkenbaar als óns team. We blijven trouw aan onze sterke visuele identiteit, de kenmerkende kleuren en met een knipoog naar onze bijnaam in het peloton. De Ronde van Vlaanderen is het ideale moment om de eerste speciale kit te introduceren. Onder het overkoepelende thema The Power of the Beehive staat The Wingbeat symbool voor onze collectieve toewijding en inzet waarmee we ons secuur hebben voorbereid op onze doelen voor dit jaar.”

Het nieuwe tenue heeft frisse visuele elementen, terwijl het trouw blijft aan de identiteit van het team. Het tenue is in beperkte oplage verkrijgbaar voor fans via de webshop van het team. 

 / 

Gerelateerde updates